Saturday, January 23, 2010

Awwalul Kalam

0

Salamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....
Blog ini merupakan satu medium untuk saya meluaskan pemikiran dan memperkayakan ilmu yg ada disamping cuba untuk memenuhi impian ana yakni sbg seorg insan yg berusaha untuk menyampaikan kebaikan kepda umat manusia disamping membuka minda kta kearah satu jalan yg benar berlandaskn Al-Quran dan As-sunnah...

Saya memilih nama LOOKING FOR THE TRUTH berdasarkan prinsip saya dalam berbicara soal hidup ini iaitu membetulkan diri saya disamping pemikiran para pembaca ke dalam melihat sesuatu perkara yg sering kta lakukan tetapi tdak kta sdar sama ada perkara itu adalah satu perkara@lahjah pemikiran yg tepat atau tidak. Malahan dalam blog ini juga InsyaAllah akan dimuatkan dgn perkara2 yg saya lihat dan alami selama nafas saya masih lagi melalui rongga pernafasan saya serta perkara2 lama yg masih segar diingatan saya yg boleh diambil pengajaran darinya.

InsyaAllah dgn hadirnya blog ini ke dalam rangkaian inernet dan juga ke dalam diri saya,saya dapat mencapai keinginan saya sejak memegang title 'murid-murid' lg iaitu impian untuk menyampaikan ilmu2 yg saya peroleh kepada org ramai.Terlebih dahulu saya meminta jasa baik sesiapa yg membaca post2 saya nanti supaya menegur jika ada kesalahan fakta dalam coretan saya nanti spt kata salah seorang Khulafa' Ar-Rasyidin(saya xigt siapa) di dalam ucapannya ketika dilantik menjdi Khalifah "jika ak benar,ikutilah aku dan jika aku salah,tegurilah aku"(lbih krg camni la ayt beliau)...sekian..wassalam

0 comments:

 
Design by ThemeShift | Bloggerized by Lasantha - Free Blogger Templates | Best Web Hosting